Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

H MEGALOKOUTSOMPOLA


Έχω δει και έχω δει κουτσομπόλες, έχω δει και έχω δει κυράτσες, αλλά ρε παιδιά σαν αυτό το κανάλι το star,δεν έχω δει ότι το χειρότερο, από το πρωί μέχρι το βράδυ μας βομβαρδίζει με της καθεμιάς κυράτσας τα καμώματα, έχει εδώ και μια εβδομάδα τώρα που από το πρωί ασχολείται με την κυρία Μενεγακη Ελένη, πως θα πάει η εκπομπή της Ελένης , τι φόρεσε η Ελένη, πως κατούρησε η Ελένη έκατσε καλά στη λεκάνη? Η δε πρόλαβε και έκατσε στραβά? Πως περιπάταγε η Ελένη μήπως είναι κουτσή και δε το ξέρουμε?? Το αποκορύφωμα όμως ήταν χθες στης 28/9/2008 που η κυρία Μενεγακη εμβάπτισε το παιδάκι της, ωραία να σου ζήση Ελένη μου το μωρό ,αλλά φτάνει ποια, ξέρης πόσα μωρά βαπτιστήκανε χθες?? Εκατοντάδες, Ελένη μου δε σε αφήνουν σε χλωρό κλαρί δεν προλαβαίνεις να βγεις από το σπίτι και από πίσω σου η κάμερες λες και είσαι τι να πω??? Το μόνο που δεν μας έχουν πει ακόμα από αυτό το κανάλι τι ώρα κλανης.Ασε και το άλλο!!!!!!! Από το πρωί σε όλες της εκπομπές του star έχουν μαζεμένους εκεί και ξερόλες κλονοποιημενες αδελφές άστα να πάνε..ότι ξεφωνιτρα έχει απομείνει στη Συγγρού της μάζεψαν εκεί δε τρέπεστε λίγο?? Λίγο τσίπα πάνω σας δεν υπάρχει???? Και βέβαια Ελένη μου με εσένα δεν έχουμε τίποτα, και ότι γράφετε εδώ δεν έχει να κάνη με την προσωπικότητα σου, όλα αναφέρονται στην ξευτίλα αυτού του καναλιού………..

Δεν υπάρχουν σχόλια: