Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

H KOTA KAI H KOKO




Ποια η σχέση μεταξύ ΚΟΤΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΔΑΙΛΑΚΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ νέας δημοκρατίας???? Πολύ απλό φίλοι μου , πάρα μα πάρα πολύ απλό , και οι δυο έχουν λειρί, και ποιο είναι το νόημα?? Σήμερα λοιπόν ο κύριος ΔΑΙΛΑΚΗΣ τον σούταραν από την νέα δημοκρατία , δηλαδή τον έδιωξαν μετά κλοτσηδόν, επειδή τόλμησε ο άνθρωπος να πη για τον Ρουσόπουλο!!!!...και για σταθείτε ρε μάγκες της κυβέρνησης είπε ψέματα ο άνθρωπος?? Δηλαδή ο Ρουσόπουλος δεν έχει καμιά σχέση με το βατοπεδιο και τον εφρεμ??? Έτσι του ήρθε του ανθρώπου και τον κατηγορεί τον Ρουσόπουλο??όμως το θέμα δεν είναι εδώ άλλωστε όλοι μας γνωρίζουμε το ρόλο του Ρουσόπουλου όσο και να θέλουν να μας αποδείξουν το αντίθετο, αφού λοιπόν έφαγε το σουτ ο βουλευτής έκανε την γκάφα και κάνη και την δήλωση αν μου ζητήσουν να παραιτηθώ παραιτούμε και μέσα στης δηλώσεις του έλεγε ότι εγώ παρ ότι ανεξάρτητος θα στηρίζω την κυβέρνηση μεγάλε μας δουλεβης??? Δηλαδή δεν έχεις τα κότσια ?? τα παντελόνια?? Το θάρρος να βγεις και να πεις ωραία με ξηλώσατε επειδή είπα την άποψη μου για τον κύριο αυτόν???? Ωραία και εγώ δεν σας στηρίζω , αν πάει προς ψήφιση κάποιο νομοσχέδιο και δεν το εκκρίνω αφού είμαι και ανεξάρτητος δεν θα το ψηφίσω, αλλά έκατσες κότα κύριε και μάλιστα με ποιο μεγάλο λειρί από το κανονικό κοτόπουλο. Σου ζήτησαν μετά να παραιτηθείς από βουλευτής και σαν κοτούλα το έκανες….λοιπον???? δεν παρομοιάζεσαι σαν αυτό το κοτοπουλάκι στη Φώτο????????........

Δεν υπάρχουν σχόλια: